Informujemy, że zgodnie z zapisami rozporządzenia z dnia 30 maja 2018 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry Start przyznanie świadczenia dobry start nie wymaga wydania decyzji administracyjnej.
Informacja o przyznaniu świadczenia zostanie przesłana na wskazany we wniosku o przyznanie świadczenia adres poczty elektronicznej. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirosławcu będzie wysyłał ww. informacje z adresu poczty elektronicznej tutejszego ośrodka tj.: mgops_miroslawiec@neo.pl.
Jednocześnie prosimy o zwracanie uwagi czy informacja o przyznaniu świadczenia dobry start pochodzi ze wskazanego wyżej adresu e-mail. Prosimy również pamiętać, że przesłana przez nas wiadomość ma charakter informacyjny i nie zawiera prośby o odpowiedź ani o kliknięcie w jakiekolwiek linki.
Osoby, które nie podały we wniosku adresu poczty elektronicznej mogą uzyskać informację bezpośrednio w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mirosławcu.
Konieczność wydania decyzji administracyjnej dotyczy wyłącznie sytuacji odmowy przyznania świadczenia lub uznania wypłaconego świadczenia za nienależnie pobrane.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirosławcu